У будь-якого бізнесу є мета, і будь-якому бізнесу потрібні люди для її досягнення. Співробітники можуть бути націлені на результат і на процес, тому вимога у вакансії «орієнтація на результат» - не завжди порожнє кліше.
Орієнтація на результат - це здатність співробітника об'єднати мета компанії з самомотивацією в добре організований робочий процес, результат якого можна кількісно і якісно виміряти. Часто співробітники, чия робота орієнтована на конкретний результат, отримують оплату з обумовленими винагородами: відсоток від угод, премії, бонуси, розмір яких безпосередньо залежить від досягнутого результату.
Крім працівників, орієнтованих на результат, існую і орієнтовані на процес. Такі співробітники більше схильні до виконання повторюваних операцій. Насправді в цьому немає нічого поганого. Є ряд професій, яким це якість необхідно. Такі співробітники більше мотивовані на стабільність, воліють певний графік: секретарі, водії, касири, перукарі і т.п.
Орієнтуватися на результат насамперед потрібно керівникам середньої і вищої ланки, PR- та HR-менеджерам, маркетологам, менеджерам з продажу, агентам з нерухомості та іншим співробітникам, чий оклад залежить від зроблених угод. Від таких кандидатів роботодавці чекають амбітності, азарту, вміння швидко вирішувати складні завдання і приймати рішення, творчого складу розуму.
Важливо зрозуміти, що ви цінуєте в роботі більше - процес або результат, щоб знати на що робити акценти. Якщо ви влаштовуєтеся на роботу більше орієнтовану на процес, але розраховуєте на кар'єрне зростання, Сайт рекомендує не забувати про результативний мисленні. Адже, навіть касир з часом може стати директором магазину, тим самим ставши не "працівником процесу», а «працівником на результат».
Отже, все ж ви націлені на результат. Як же правильно донести це до роботодавця?
Резюме
До кожного місця роботи додайте вимірні успіхи, тобто результати, яких вам вдалося досягти. Використовуйте дієслова доконаного виду: досяг, зробив, домігся, створив і т.п. Не забудьте вказати орієнтацію на результат в особистих якостях, а перераховані раніше досягнення підтвердять це.
Резюме - це лише можливість поспілкуватися особисто з представником компанії. Повністю показати свою цілеспрямованість вдасться на співбесіді.
Співбесіда
Ваша мова повинна бути добре поставлена, і містити всі ті ж дієслова доконаного виду. Ваше завдання - пояснити, що ви вмієте домагатися свого, описати свою роботу не з точки зору процесу, а з точки зору досягнутих результатів. Намагайтеся використовувати більше цифр у своєму оповіданні.
Також варто підготуватися до типових питань: «Що вам подобається у вашій професії?», «Чим вам приваблює цей вид діяльності?». Відповіді повинні показувати вас як людину дії.
Звичайно, спочатку варто визначити який вид діяльності вам ближче, і чи варто прагнути на посаду, в якій насамперед цінується робота на результат. Наприклад, не всякий дизайнер захоче стати начальником відділу і управляти командою. Своєчасне виконання своїх завдань та підвищення майстерності може мати для вас більший пріоритет. Тому враховуйте різницю між результатом вашого щоденного праці та поняттям «результат», який мають через роботодавці, вказуючи це у своїх оголошеннях про вакансії.
Орієнтація на результат - це здатність співробітника об'єднати мета компанії з самомотивацією в добре організований робочий процес, результат якого можна кількісно і якісно виміряти. Часто співробітники, чия робота орієнтована на конкретний результат, отримують оплату з обумовленими винагородами: відсоток від угод, премії, бонуси, розмір яких безпосередньо залежить від досягнутого результату.
Крім працівників, орієнтованих на результат, існую і орієнтовані на процес. Такі співробітники більше схильні до виконання повторюваних операцій. Насправді в цьому немає нічого поганого. Є ряд професій, яким це якість необхідно. Такі співробітники більше мотивовані на стабільність, воліють певний графік: секретарі, водії, касири, перукарі і т.п.
Орієнтуватися на результат насамперед потрібно керівникам середньої і вищої ланки, PR- та HR-менеджерам, маркетологам, менеджерам з продажу, агентам з нерухомості та іншим співробітникам, чий оклад залежить від зроблених угод. Від таких кандидатів роботодавці чекають амбітності, азарту, вміння швидко вирішувати складні завдання і приймати рішення, творчого складу розуму.
Важливо зрозуміти, що ви цінуєте в роботі більше - процес або результат, щоб знати на що робити акценти. Якщо ви влаштовуєтеся на роботу більше орієнтовану на процес, але розраховуєте на кар'єрне зростання, Сайт рекомендує не забувати про результативний мисленні. Адже, навіть касир з часом може стати директором магазину, тим самим ставши не "працівником процесу», а «працівником на результат».
Отже, все ж ви націлені на результат. Як же правильно донести це до роботодавця?
Резюме
До кожного місця роботи додайте вимірні успіхи, тобто результати, яких вам вдалося досягти. Використовуйте дієслова доконаного виду: досяг, зробив, домігся, створив і т.п. Не забудьте вказати орієнтацію на результат в особистих якостях, а перераховані раніше досягнення підтвердять це.
Резюме - це лише можливість поспілкуватися особисто з представником компанії. Повністю показати свою цілеспрямованість вдасться на співбесіді.
Співбесіда
Ваша мова повинна бути добре поставлена, і містити всі ті ж дієслова доконаного виду. Ваше завдання - пояснити, що ви вмієте домагатися свого, описати свою роботу не з точки зору процесу, а з точки зору досягнутих результатів. Намагайтеся використовувати більше цифр у своєму оповіданні.
Також варто підготуватися до типових питань: «Що вам подобається у вашій професії?», «Чим вам приваблює цей вид діяльності?». Відповіді повинні показувати вас як людину дії.
Звичайно, спочатку варто визначити який вид діяльності вам ближче, і чи варто прагнути на посаду, в якій насамперед цінується робота на результат. Наприклад, не всякий дизайнер захоче стати начальником відділу і управляти командою. Своєчасне виконання своїх завдань та підвищення майстерності може мати для вас більший пріоритет. Тому враховуйте різницю між результатом вашого щоденного праці та поняттям «результат», який мають через роботодавці, вказуючи це у своїх оголошеннях про вакансії.
No comments:
Post a Comment