Щоб влаштуватися на роботу необхідні не тільки диплом, досвід і виключно професійні навички, а й так званий емоційний інтелект.
Існує велика різниця між співробітником, який може виконувати роботи та співробітником, який може виконувати роботу добре. Вся справа тут в непрофесійних навичках, які включає в себе емоційний інтелект: лідерство, культура письмового та усного спілкування, мотивація, здатність швидко вирішувати виникаючі проблеми, вміння ладити з людьми і т.п. Цим навичкам нас безпосередньо не вчать у школі чи університеті, ми набуваємо і розвиваємо їх самостійно. Такі риси роблять нас більш привабливими для роботодавців в тому числі. Не багато можуть це визнати, але непрофесійні навички відіграють важливу роль в процесі працевлаштування.
Багато роботодавців розуміють, що навчити співробітника, наприклад, звертатися з програмним забезпеченням набагато простіше, ніж змінити його емоційний інтелект.
Сайт склав список непрофесійних навичок, які необхідно розвивати, щоб бути більш затребуваними на ринку праці.
Уміння слухати
Навряд чи хтось захоче працювати з тим, хто не вміє слухати. Не важливо на скільки ви талановиті, якщо не можете слідувати інструкціям, які вам дають. Почніть з співбесіди: візьміть з собою всі необхідні документи, які назвав рекрутер, заповніть всі необхідні папери, слухайте уважно, щоб не перепитувати. Перевірити себе легко: після будь бесіди спробуйте повторити для себе всі деталі розмови. Якщо важко все запам'ятати - робіть позначки в блокноті. Якщо на роботі ви не будете виконувати деякі нюанси, тому що порахуєте їх необов'язковими, то може скластися враження, що ви просто не слухали співрозмовника. Тому ставтеся серйозно, до всіх деталей, а якщо ви з чимось не згодні, то краще це просто обговорити.
Уміння адаптуватися
Ніхто не любить зміни, особливо в робочих процесах. Але сьогодні необхідно бути гнучкими і вміти підлаштовуватися під ситуації і постійно мінливу середу, а не скаржитися першими на зміну плану або стратегії.
Робота в команді
Важко знайти опис вакансії, в якому не буде йти мова про умінні працювати в команді. Розвивати цю навичку можна і поза роботою, наприклад, виконуючи спільно з кимось якийсь проект як хобі, беручи участь у соціальних заходах і т.п.
Трудова етика
Ваша репутація дуже важлива, коли мова йде про роботу. Що про вас говорять інші? Чи можете ви кинути справу, не довівши його до кінця? Ви проявляєте ініціативу, навіть якщо це не входить у ваші обов'язки? Все це говорить про вас, як про людину і співробітника, і все це визначає рівень вашого трудового етикету та ступінь відповідальності.
Комунікабельність
Цей навик теж часто можна зустріти в описі оголошень про вакансії. Деякі використовують його не замислюючись про реальну значущості, а просто як шаблон. Однак, вміння спілкуватися можна вважати фундаментом емоційного інтелекту. І роботодавець звертає на це увагу в першу чергу: як ви говорите по телефону, на скільки переконлива ваша презентація або електронного листа. Тренуйтеся перед дзеркалом, готуйте відповіді на типові питання, намагайтеся говорити коротко і по справі. Пам'ятайте, хороша комунікабельність нагоді не тільки в роботі, і це необхідний навик для всіх.
Існує велика різниця між співробітником, який може виконувати роботи та співробітником, який може виконувати роботу добре. Вся справа тут в непрофесійних навичках, які включає в себе емоційний інтелект: лідерство, культура письмового та усного спілкування, мотивація, здатність швидко вирішувати виникаючі проблеми, вміння ладити з людьми і т.п. Цим навичкам нас безпосередньо не вчать у школі чи університеті, ми набуваємо і розвиваємо їх самостійно. Такі риси роблять нас більш привабливими для роботодавців в тому числі. Не багато можуть це визнати, але непрофесійні навички відіграють важливу роль в процесі працевлаштування.
Багато роботодавців розуміють, що навчити співробітника, наприклад, звертатися з програмним забезпеченням набагато простіше, ніж змінити його емоційний інтелект.
Сайт склав список непрофесійних навичок, які необхідно розвивати, щоб бути більш затребуваними на ринку праці.
Уміння слухати
Навряд чи хтось захоче працювати з тим, хто не вміє слухати. Не важливо на скільки ви талановиті, якщо не можете слідувати інструкціям, які вам дають. Почніть з співбесіди: візьміть з собою всі необхідні документи, які назвав рекрутер, заповніть всі необхідні папери, слухайте уважно, щоб не перепитувати. Перевірити себе легко: після будь бесіди спробуйте повторити для себе всі деталі розмови. Якщо важко все запам'ятати - робіть позначки в блокноті. Якщо на роботі ви не будете виконувати деякі нюанси, тому що порахуєте їх необов'язковими, то може скластися враження, що ви просто не слухали співрозмовника. Тому ставтеся серйозно, до всіх деталей, а якщо ви з чимось не згодні, то краще це просто обговорити.
Уміння адаптуватися
Ніхто не любить зміни, особливо в робочих процесах. Але сьогодні необхідно бути гнучкими і вміти підлаштовуватися під ситуації і постійно мінливу середу, а не скаржитися першими на зміну плану або стратегії.
Робота в команді
Важко знайти опис вакансії, в якому не буде йти мова про умінні працювати в команді. Розвивати цю навичку можна і поза роботою, наприклад, виконуючи спільно з кимось якийсь проект як хобі, беручи участь у соціальних заходах і т.п.
Трудова етика
Ваша репутація дуже важлива, коли мова йде про роботу. Що про вас говорять інші? Чи можете ви кинути справу, не довівши його до кінця? Ви проявляєте ініціативу, навіть якщо це не входить у ваші обов'язки? Все це говорить про вас, як про людину і співробітника, і все це визначає рівень вашого трудового етикету та ступінь відповідальності.
Комунікабельність
Цей навик теж часто можна зустріти в описі оголошень про вакансії. Деякі використовують його не замислюючись про реальну значущості, а просто як шаблон. Однак, вміння спілкуватися можна вважати фундаментом емоційного інтелекту. І роботодавець звертає на це увагу в першу чергу: як ви говорите по телефону, на скільки переконлива ваша презентація або електронного листа. Тренуйтеся перед дзеркалом, готуйте відповіді на типові питання, намагайтеся говорити коротко і по справі. Пам'ятайте, хороша комунікабельність нагоді не тільки в роботі, і це необхідний навик для всіх.
No comments:
Post a Comment