Стабільність компанії - важливий фактор при працевлаштуванні, а визначити надійність потенційного роботодавця - досить складне завдання. Де ж взяти необхідну інформацію і до яких джерел краще звернутися?
Мало кому захочеться пройти нелегкий шлях працевлаштування, а потім опрацювати кілька місяців і починати цей шлях спочатку, тому що в компанії почалися скорочення або її діяльність повністю припиняється. Дізнатися «самопочуття» компанії важливо не тільки претендентам, але і вже працевлаштованим, щоб вчасно зорієнтуватися і знайти для себе найкращий шлях. Сайт підготував фактори, які допоможуть визначити ступінь надійності вашої майбутньої або теперішньої компанії.
Термін існування
Згідно жорстокої статистикою, дві третини всіх молодих компаній закриваються в перший рік роботи, і лише 10% доживають до свого п'ятиріччя. Варто враховувати, що деякі компанії відкриваються виключно для того, щоб закритися. Тому термін існування компанії - один з найважливіших факторів.
Присутність в Інтернеті
Зараз кожна поважаюча себе компанія має віртуальний офіс в Інтернеті. Безумовно, це позитивно позначається на її іміджі. На сайті компанії ви можете докладніше дізнатися про її діяльність, дізнатися новини, почитати відгуки клієнтів і знайти іншу корисну інформацію. Якщо у компанії є сайт і він регулярно оновлюється, то це означає, що у компанії є кошти на його підтримку, що, в свою чергу, може говорити про її стабільності.
Також багато хто почав просувати свої товари та послуги за допомогою соціальних мереж, тому не зайвим буде пошукати представництво компанії і там.
Рейтинги
Існують різні рейтинги, конкурси, премії та опитування, які складаються часто навіть без відома компаній, наприклад, шляхом голосування споживачів. На жаль, не про багатьох можна знайти таку інформацію, але по ній можна отримати уявлення про якість компанії.
Кількість представництв
Скільки у компанії офісів? Скільки філій або магазинів? Яка кількість контактних телефонів, номери мобільні або стаціонарні? Це може сказати багато про що.
Реклама
Рекламує компанія свої товари або послуги? Якщо компанія активно проводить рекламні акції, їх можна побачити по телебаченню, на білбордах або в Інтернеті, то це, безсумнівно, плюс.
Ринок праці
Слід оцінити активність компанії на ринку праці: як часто компанія розміщує оголошення про вакансії, на які посади. Завдяки цьому можна визначити плинність персоналу - чим вона нижча, тим краще. Звичайно, при цьому варто брати до уваги розмір компанії та сферу її діяльності. Наприклад, для великої мережі роздрібних магазинів постійний набір продавців або консультантів - звичайна практика.
Відгуки
Пошукайте відгуки про компанію в Інтернеті. Завдяки цьому можна вберегти себе від недобросовісних роботодавців і шахраїв . Також за допомогою пошукових систем ви можете знайти людей, які працювали в цій компанії - вони це вкажуть у своїх резюме в досвіді роботи. І якщо у вас залишилися якісь сумніви, можна зв'язатися з цими колишніми співробітниками і розпитати їх докладніше.
Звичайно, не варто судити лише за однією ознакою, але кожен з них допоможе скласти загальне враження, особливо, якщо перед вами стоїть вибір між декількома компаніями і ви боїтеся помилитися.
Мало кому захочеться пройти нелегкий шлях працевлаштування, а потім опрацювати кілька місяців і починати цей шлях спочатку, тому що в компанії почалися скорочення або її діяльність повністю припиняється. Дізнатися «самопочуття» компанії важливо не тільки претендентам, але і вже працевлаштованим, щоб вчасно зорієнтуватися і знайти для себе найкращий шлях. Сайт підготував фактори, які допоможуть визначити ступінь надійності вашої майбутньої або теперішньої компанії.
Термін існування
Згідно жорстокої статистикою, дві третини всіх молодих компаній закриваються в перший рік роботи, і лише 10% доживають до свого п'ятиріччя. Варто враховувати, що деякі компанії відкриваються виключно для того, щоб закритися. Тому термін існування компанії - один з найважливіших факторів.
Присутність в Інтернеті
Зараз кожна поважаюча себе компанія має віртуальний офіс в Інтернеті. Безумовно, це позитивно позначається на її іміджі. На сайті компанії ви можете докладніше дізнатися про її діяльність, дізнатися новини, почитати відгуки клієнтів і знайти іншу корисну інформацію. Якщо у компанії є сайт і він регулярно оновлюється, то це означає, що у компанії є кошти на його підтримку, що, в свою чергу, може говорити про її стабільності.
Також багато хто почав просувати свої товари та послуги за допомогою соціальних мереж, тому не зайвим буде пошукати представництво компанії і там.
Рейтинги
Існують різні рейтинги, конкурси, премії та опитування, які складаються часто навіть без відома компаній, наприклад, шляхом голосування споживачів. На жаль, не про багатьох можна знайти таку інформацію, але по ній можна отримати уявлення про якість компанії.
Кількість представництв
Скільки у компанії офісів? Скільки філій або магазинів? Яка кількість контактних телефонів, номери мобільні або стаціонарні? Це може сказати багато про що.
Реклама
Рекламує компанія свої товари або послуги? Якщо компанія активно проводить рекламні акції, їх можна побачити по телебаченню, на білбордах або в Інтернеті, то це, безсумнівно, плюс.
Ринок праці
Слід оцінити активність компанії на ринку праці: як часто компанія розміщує оголошення про вакансії, на які посади. Завдяки цьому можна визначити плинність персоналу - чим вона нижча, тим краще. Звичайно, при цьому варто брати до уваги розмір компанії та сферу її діяльності. Наприклад, для великої мережі роздрібних магазинів постійний набір продавців або консультантів - звичайна практика.
Відгуки
Пошукайте відгуки про компанію в Інтернеті. Завдяки цьому можна вберегти себе від недобросовісних роботодавців і шахраїв . Також за допомогою пошукових систем ви можете знайти людей, які працювали в цій компанії - вони це вкажуть у своїх резюме в досвіді роботи. І якщо у вас залишилися якісь сумніви, можна зв'язатися з цими колишніми співробітниками і розпитати їх докладніше.
Звичайно, не варто судити лише за однією ознакою, але кожен з них допоможе скласти загальне враження, особливо, якщо перед вами стоїть вибір між декількома компаніями і ви боїтеся помилитися.
No comments:
Post a Comment