Багато претендентів бояться співбесід. Це дійсно дуже важливий момент у процесі пошуку роботи. Також це відмінний шанс продемонструвати свої найкращі якості і справити позитивне враження.
Сайт підготував прості правила самопрезентації, які допоможуть вам грамотно заявити про себе і задати правильний тон бесіді з інтерв'юером.
Ім'я
Починаючи будь-яку розмову обов'язково представляйтесь, інтерв'юер повинен добре вас запам'ятати. Також як і ви повинні добре запам'ятати його ім'я. Психологами встановлено, що найприємнішим словом для людини є її власне ім'я. Тому, якщо ви хочете справити хороше враження, показати свою зацікавленість і дружелюбність, частіше звертайтеся до співрозмовника по імені. Зрозуміло, це має бути доречно - не слід починати кожне речення з імені інтерв'юера.
Імідж
Одяг не повинна ставати основною метою, але потрібно приділити їй достатньо уваги. Насамперед вона повинна відповідати культурі компанії, в яку ви приходите. Важливо знайти для себе золоту середину між строгим стилем і незабутнім. Ви не повинні залишатися безликими, але і не дуже виділятися, інакше інтерв'юер запам'ятає тільки ваш одяг, а не особисто вас.
Мова тіла
Не забувайте про правильне використання мови тіла. Намагайтеся уникати закритих поз - не схрещуються під час бесіди руки або ноги, не ховайте руки в кишені, чи не займайте чуже особистий простір, ведіть себе спокійно і стримано. Читайте про це докладніше в статті « Мова тіла говорить багато про що ».
Слово
Свою промову слід продумати заздалегідь, підготуватися до типових питань. Не використовуйте жаргонні слова, сленг і слідкуйте за словами-паразитами. Якщо ви розмовляєте з менеджером з персоналу, то постарайтеся використовувати якомога менше професійних термінів, що будуть мало зрозумілі. Ваша мета - донести суть, а не пустити пил в очі.
Негативні висловлювання
Ви задаєте тон бесіди, використовуючи позитивні або негативні висловлювання. Наприклад, розповідаючи про володіння англійською мовою, можна сказати, що ви знаєте його не так на високому рівні і не закінчили додаткові курси, після вивчення його в університеті. А можна сказати, що ви володієте англійською на рівні pre-intermediate, вивчали його в університеті і відвідували додаткові курси. Сама суть не змінилася, але змінилося сприйняття цієї інформації.
Частка «не»
Не завжди можна повністю позбавитися від частки «не». У цьому випадку для створення позитивного образу використовуються «Я-висловлювання». Наприклад, замість фрази «Ви мене неправильно зрозуміли» краще сказати «Напевно, я не зовсім правильно пояснив». Перша фраза може викликати негатив і рахуватися докором у бік інтерв'юера. Тому важливо пом'якшувати такі ситуації.
Сайт підготував прості правила самопрезентації, які допоможуть вам грамотно заявити про себе і задати правильний тон бесіді з інтерв'юером.
Ім'я
Починаючи будь-яку розмову обов'язково представляйтесь, інтерв'юер повинен добре вас запам'ятати. Також як і ви повинні добре запам'ятати його ім'я. Психологами встановлено, що найприємнішим словом для людини є її власне ім'я. Тому, якщо ви хочете справити хороше враження, показати свою зацікавленість і дружелюбність, частіше звертайтеся до співрозмовника по імені. Зрозуміло, це має бути доречно - не слід починати кожне речення з імені інтерв'юера.
Імідж
Одяг не повинна ставати основною метою, але потрібно приділити їй достатньо уваги. Насамперед вона повинна відповідати культурі компанії, в яку ви приходите. Важливо знайти для себе золоту середину між строгим стилем і незабутнім. Ви не повинні залишатися безликими, але і не дуже виділятися, інакше інтерв'юер запам'ятає тільки ваш одяг, а не особисто вас.
Мова тіла
Не забувайте про правильне використання мови тіла. Намагайтеся уникати закритих поз - не схрещуються під час бесіди руки або ноги, не ховайте руки в кишені, чи не займайте чуже особистий простір, ведіть себе спокійно і стримано. Читайте про це докладніше в статті « Мова тіла говорить багато про що ».
Слово
Свою промову слід продумати заздалегідь, підготуватися до типових питань. Не використовуйте жаргонні слова, сленг і слідкуйте за словами-паразитами. Якщо ви розмовляєте з менеджером з персоналу, то постарайтеся використовувати якомога менше професійних термінів, що будуть мало зрозумілі. Ваша мета - донести суть, а не пустити пил в очі.
Негативні висловлювання
Ви задаєте тон бесіди, використовуючи позитивні або негативні висловлювання. Наприклад, розповідаючи про володіння англійською мовою, можна сказати, що ви знаєте його не так на високому рівні і не закінчили додаткові курси, після вивчення його в університеті. А можна сказати, що ви володієте англійською на рівні pre-intermediate, вивчали його в університеті і відвідували додаткові курси. Сама суть не змінилася, але змінилося сприйняття цієї інформації.
Частка «не»
Не завжди можна повністю позбавитися від частки «не». У цьому випадку для створення позитивного образу використовуються «Я-висловлювання». Наприклад, замість фрази «Ви мене неправильно зрозуміли» краще сказати «Напевно, я не зовсім правильно пояснив». Перша фраза може викликати негатив і рахуватися докором у бік інтерв'юера. Тому важливо пом'якшувати такі ситуації.
No comments:
Post a Comment