Чому роботодавці шукають інформацію про співробітників або кандидатів в соціальних мережах і блогах? І чи може ця інформація збільшити ваші шанси працевлаштування або налаштувати роботодавця проти вас?
Соціальні мережі використовуються для отримання додаткових відомостей про кваліфікацію співробітника і дають неформальні відомості про нього. Найчастіше цей інструмент використовується у великих компаніях із західним стилем управління. Але це не означає, що керівництво невеликої організації не загляне у ваш профіль в одній із соціальних мереж.
Багато рекрутери з недовірою ставляться до такої практики. Пошук та оцінка профілю може зайняти дуже багато часу, а точність оцінки професійних якостей буде не дуже точною. Тому що інформація подана суб'єктивно, а перевірити її достовірність неможливо.
Шанс
Однак, пошук людей в соціальних мережах може мати й іншу мету. Багато хто вказує на своїх сторінках досвід роботи, посади, професійні інтереси, пишуть замітки про трудову діяльність. Тому соціальні мережі можна розглядати як додаткові майданчики для пошуку співробітників. Це хороший привід тримати свої профілі «охайними». Адже, самі того не очікуючи, ви можете потрапити в поле зору роботодавця.
Моральний питання
Більшість кандидатів вважає такий спосіб оцінки некоректним, і невдоволено вторгненням в особистий простір. Це можна зрозуміти, мало кому сподобається, що роботодавець буде вивчати їх особисту інформацію, фотографії, відеозаписи, аналізувати захоплення і думки. З іншого боку ця інформація викладається добровільно у відкритий доступ.
Варто враховувати, що рішення щодо кандидата навряд чи буде прийматися на підставі лише одного профілю в соціальній мережі. Все працює в сукупності. І швидше за все інформація про кандидата з Інтернету лише підтвердить позитивне враження після співбесіди.
Обережність
Щоб інформація в Інтернеті не працювала проти вас, але ви залишалися самим собою, потрібен лише правильний підхід. Сайт рекомендує вивчити налаштування конфіденційності, які дозволять вам обмежити доступ до деяких альбомами з фотографіями та іншої інформації. Адже, ви самі можете вирішувати хто і що дізнається про вас.
Постарайтеся публічно не висловлюватися про колишнього або поточному роботодавця, не називайте імен і, звичайно, краще уникнути прямих образ і критики, поважайте комерційну таємницю.
Можливості
Професійні публікації, тематичні коментарі, спілкування в профільних колах і подібна активність безумовно підвищать ваші шанси на працевлаштування.
Особливо профілі в Інтернеті добре працюють для людей творчих професій: фотографів, ілюстраторів, дизайнерів і т.п.
Звичайно, не кожен роботодавець буде вивчати ваші сторінки в соціальних мережах. І кожен сам вирішує, що важливіше - свобода вираження або імідж. Але не варто забувати про значущість інформації, яку ви розміщуєте на загальний розгляд. Інформація, отримана з Інтернету, може доповнити думку про людину як про фахівця і особистості, яка впишеться або не впишеться в колектив, підійде або не підійде для виконання своїх завдань. У будь-якому випадку, не варто засмучуватися, якщо вам відмовлять у роботі через якогось відео з вашою участю, яке було знято на недавньому парубочому. Значить ви б не прижилися на цьому місці, а лише отримали неприємний досвід.
Соціальні мережі використовуються для отримання додаткових відомостей про кваліфікацію співробітника і дають неформальні відомості про нього. Найчастіше цей інструмент використовується у великих компаніях із західним стилем управління. Але це не означає, що керівництво невеликої організації не загляне у ваш профіль в одній із соціальних мереж.
Багато рекрутери з недовірою ставляться до такої практики. Пошук та оцінка профілю може зайняти дуже багато часу, а точність оцінки професійних якостей буде не дуже точною. Тому що інформація подана суб'єктивно, а перевірити її достовірність неможливо.
Шанс
Однак, пошук людей в соціальних мережах може мати й іншу мету. Багато хто вказує на своїх сторінках досвід роботи, посади, професійні інтереси, пишуть замітки про трудову діяльність. Тому соціальні мережі можна розглядати як додаткові майданчики для пошуку співробітників. Це хороший привід тримати свої профілі «охайними». Адже, самі того не очікуючи, ви можете потрапити в поле зору роботодавця.
Моральний питання
Більшість кандидатів вважає такий спосіб оцінки некоректним, і невдоволено вторгненням в особистий простір. Це можна зрозуміти, мало кому сподобається, що роботодавець буде вивчати їх особисту інформацію, фотографії, відеозаписи, аналізувати захоплення і думки. З іншого боку ця інформація викладається добровільно у відкритий доступ.
Варто враховувати, що рішення щодо кандидата навряд чи буде прийматися на підставі лише одного профілю в соціальній мережі. Все працює в сукупності. І швидше за все інформація про кандидата з Інтернету лише підтвердить позитивне враження після співбесіди.
Обережність
Щоб інформація в Інтернеті не працювала проти вас, але ви залишалися самим собою, потрібен лише правильний підхід. Сайт рекомендує вивчити налаштування конфіденційності, які дозволять вам обмежити доступ до деяких альбомами з фотографіями та іншої інформації. Адже, ви самі можете вирішувати хто і що дізнається про вас.
Постарайтеся публічно не висловлюватися про колишнього або поточному роботодавця, не називайте імен і, звичайно, краще уникнути прямих образ і критики, поважайте комерційну таємницю.
Можливості
Професійні публікації, тематичні коментарі, спілкування в профільних колах і подібна активність безумовно підвищать ваші шанси на працевлаштування.
Особливо профілі в Інтернеті добре працюють для людей творчих професій: фотографів, ілюстраторів, дизайнерів і т.п.
Звичайно, не кожен роботодавець буде вивчати ваші сторінки в соціальних мережах. І кожен сам вирішує, що важливіше - свобода вираження або імідж. Але не варто забувати про значущість інформації, яку ви розміщуєте на загальний розгляд. Інформація, отримана з Інтернету, може доповнити думку про людину як про фахівця і особистості, яка впишеться або не впишеться в колектив, підійде або не підійде для виконання своїх завдань. У будь-якому випадку, не варто засмучуватися, якщо вам відмовлять у роботі через якогось відео з вашою участю, яке було знято на недавньому парубочому. Значить ви б не прижилися на цьому місці, а лише отримали неприємний досвід.
No comments:
Post a Comment