Співбесіда - важливий процес при працевлаштуванні зі своїми правилами, під час якого здобувачі продовжують здійснювати одні й ті ж помилки. Давайте перерахуємо найпоширеніші з них.
Досить прості речі часто залишаються неврахованими, і претенденти продовжують здійснювати типові помилки, особливо молоді фахівці.
Запізнення
«Точність - ввічливість королів і обов'язок всіх добрих людей». Запізнення на вашу першу зустріч з роботодавцем не принесе нічого доброго. Але в житті бувають різні ситуації, тому, якщо ви все ж спізнюєтеся на зустріч - не забудьте попередити про це. Детальніше читайте у статті « Чи так страшно запізнення? ».
Зовнішній вигляд
Не думайте, що співбесіда - це ще не робота і діловим зовнішнім виглядом можна знехтувати. Джинси, незвичайну зачіску, кеди і футболки з цікавими принтами можуть дозволити собі люди творчих професій: фотографи, дизайнери, моделі та ін. Якщо ви до них не належите, то не забувайте про відповідному стилі одягу та охайності.
Самопрезентація
Уміння добре себе подати також відіграє не останню роль. У роботодавця буде менший інтерес до кандидата, який затинається через слово і нервує при кожному питанні. Але і виглядати суперменом теж не варто - знайдіть золоту середину. Будьте відкритим і привітним людиною, готуйтеся до зустрічей заздалегідь. Докладніше про це читайте у статті « Правила самопрезентації ».
Професійні питання
Забудьте фразу «не знаю» і подібні, якщо вам задають питання, пов'язані з вашою спеціалізацією. Не хвилюйтеся, мислите вголос, приводите приклади, але ні в якому разі не потискайте плечима.
Зацікавленість
Співбесіда - НЕ допит. Щоб показати свою зацікавленість ви теж повинні задавати інтерв'юеру питання. Адже, не тільки ви повинні підійти компанії, але і компанія вам - тільки так можна домогтися гарних результатів у бізнесі. Докладніше про це читайте в статтях « Що запитати у інтерв'юера »і« 10 питань, які слід запитати у інтерв'юера ».
Брехня
Іноді не завадить трохи прикрасити дійсність, але все ж брехня - не найвдаліше початок нових ділових відносин. До того ж це може стати і причиною звільнення, якщо в процесі роботи відкриється правда. Докладніше про це читайте у статті « Брехня в резюме і на співбесіді ».
Причини зміни роботи
Практично на будь-якій співбесіді вас запитають про причини зміни роботи. У вас завжди повинен бути готовий відповідь. При цьому варто утриматися від негативних відгуках про минуле роботодавця, ваша мотивація повинна бути логічною і прозорою.
Мобільний телефон
Не забувайте вимикати на час співбесіди мобільний телефон, або як мінімум ставити його на беззвучний режим. Ніщо не повинно відволікати вас від бесіди.
Посада і компанія
Ви повинні точно знати і розуміти вимоги до посади, на яку ви претендуєте, і обов'язки, які будете виконувати. Буде дивно, якщо від вас вимагається добре знання іноземної мови, а ви їм не володієте, хоча в оголошенні про вакансію це явно прописано. Також ви повинні володіти інформацією про компанію та її діяльність. «Чому ви хочете працювати саме в цій компанії?» - Підготуйте заздалегідь відповідь на це питання.
Досить прості речі часто залишаються неврахованими, і претенденти продовжують здійснювати типові помилки, особливо молоді фахівці.
Запізнення
«Точність - ввічливість королів і обов'язок всіх добрих людей». Запізнення на вашу першу зустріч з роботодавцем не принесе нічого доброго. Але в житті бувають різні ситуації, тому, якщо ви все ж спізнюєтеся на зустріч - не забудьте попередити про це. Детальніше читайте у статті « Чи так страшно запізнення? ».
Зовнішній вигляд
Не думайте, що співбесіда - це ще не робота і діловим зовнішнім виглядом можна знехтувати. Джинси, незвичайну зачіску, кеди і футболки з цікавими принтами можуть дозволити собі люди творчих професій: фотографи, дизайнери, моделі та ін. Якщо ви до них не належите, то не забувайте про відповідному стилі одягу та охайності.
Самопрезентація
Уміння добре себе подати також відіграє не останню роль. У роботодавця буде менший інтерес до кандидата, який затинається через слово і нервує при кожному питанні. Але і виглядати суперменом теж не варто - знайдіть золоту середину. Будьте відкритим і привітним людиною, готуйтеся до зустрічей заздалегідь. Докладніше про це читайте у статті « Правила самопрезентації ».
Професійні питання
Забудьте фразу «не знаю» і подібні, якщо вам задають питання, пов'язані з вашою спеціалізацією. Не хвилюйтеся, мислите вголос, приводите приклади, але ні в якому разі не потискайте плечима.
Зацікавленість
Співбесіда - НЕ допит. Щоб показати свою зацікавленість ви теж повинні задавати інтерв'юеру питання. Адже, не тільки ви повинні підійти компанії, але і компанія вам - тільки так можна домогтися гарних результатів у бізнесі. Докладніше про це читайте в статтях « Що запитати у інтерв'юера »і« 10 питань, які слід запитати у інтерв'юера ».
Брехня
Іноді не завадить трохи прикрасити дійсність, але все ж брехня - не найвдаліше початок нових ділових відносин. До того ж це може стати і причиною звільнення, якщо в процесі роботи відкриється правда. Докладніше про це читайте у статті « Брехня в резюме і на співбесіді ».
Причини зміни роботи
Практично на будь-якій співбесіді вас запитають про причини зміни роботи. У вас завжди повинен бути готовий відповідь. При цьому варто утриматися від негативних відгуках про минуле роботодавця, ваша мотивація повинна бути логічною і прозорою.
Мобільний телефон
Не забувайте вимикати на час співбесіди мобільний телефон, або як мінімум ставити його на беззвучний режим. Ніщо не повинно відволікати вас від бесіди.
Посада і компанія
Ви повинні точно знати і розуміти вимоги до посади, на яку ви претендуєте, і обов'язки, які будете виконувати. Буде дивно, якщо від вас вимагається добре знання іноземної мови, а ви їм не володієте, хоча в оголошенні про вакансію це явно прописано. Також ви повинні володіти інформацією про компанію та її діяльність. «Чому ви хочете працювати саме в цій компанії?» - Підготуйте заздалегідь відповідь на це питання.
No comments:
Post a Comment