Успішно домовитися про підвищення заробітної плати - непросте завдання, на яку впливає безліч чинників. У цьому питанні головне мати впевненість, яку можна отримати, знаючи всі етапи і тонкощі процесу.
Зарплата співробітникам - це витратна частина для роботодавця. Але співробітники - це актив компанії, «продаж» якого не принесе прибутку. З економічної точки зору невигідно підвищувати співробітникам зарплати, але завжди існує ризик простою і зниження прибутку, у разі втрати працівника. І чим вище цей ризик, тим вище шанс співробітнику збільшити свою вартість. Дуже важливо прийняти цю залежність, щоб уникнути необґрунтованої впевненості в собі, яку ви не зможете пояснити. Це може поставити вас у незручне становище під час переговорів про перегляд заробітної плати.
Для керівництва рішення про підвищення зарплати співробітнику повинно бути обґрунтованим. Найчастіше воно проходить більше одного етапу, тому важливо дізнатися схему прийняття цього рішення. З'ясуйте як відбувається цей процес, і хто бере в ньому участь. За чиєю ініціативою це відбувається - роботодавця або працівника, за яким принципом. На жаль, найчастіше цю інформацію не знайти в письмовому вигляді. Тому потрібно уточнити ці питання у відділі кадрів, запитати у колег або дізнатися під час співбесіди до працевлаштування.
При прийнятті рішення враховуються:
ваші досягнення і ефективність праці;
цінність вашої роботи для компанії;
фінансові показники підприємства;
справедливість розподілу зарплат між співробітниками.
Як би це вас не засмучувало, але в прийнятті таких рішень важливу роль відіграє і особисте ставлення до вас. Тому, якщо в даний момент у вас натягнуті відносини з людиною, відповідальним за питання зарплати, - краще не поспішати.
У більшості випадків питання про підвищення зарплати обговорюється по ланцюжку керівників. Тому, якщо у вашому відділі є свій керівник, то не варто обговорювати це питання безпосередньо з генеральний директором. І саме керівник відділу повинен бути зацікавлений в вас, як у цінному співробітника.
Розмір бажаної зарплати також дуже важливий. Сума не повинна сильно виходити за рамки загальноприйнятих зарплат в компанії і в сфері вашої діяльності в цілому. Потрібно об'єктивно оцінити свою цінність як співробітника і стан ринку, вивчити середні зарплати по вашому регіону. Назвавши необгрунтовано велику суму ви не тільки можете отримати різка відмова, а й ризикуєте втратити можливість підвищення зарплати в майбутньому.
Не забувайте про важливість моменту. Керівник не буде просто так сидіти і чекати, коли ви прийдете обговорити підвищення зарплати. Найчастіше він завжди буде зайнятий. Ви повинні визначити найбільш відповідний час, щоб поставити це питання. Якщо компанія знаходиться в розпалі запуску нового проекту, або відбуваються інші важливі події, то краще відкладіть це на більш сприятливий час.
Зарплата співробітникам - це витратна частина для роботодавця. Але співробітники - це актив компанії, «продаж» якого не принесе прибутку. З економічної точки зору невигідно підвищувати співробітникам зарплати, але завжди існує ризик простою і зниження прибутку, у разі втрати працівника. І чим вище цей ризик, тим вище шанс співробітнику збільшити свою вартість. Дуже важливо прийняти цю залежність, щоб уникнути необґрунтованої впевненості в собі, яку ви не зможете пояснити. Це може поставити вас у незручне становище під час переговорів про перегляд заробітної плати.
Для керівництва рішення про підвищення зарплати співробітнику повинно бути обґрунтованим. Найчастіше воно проходить більше одного етапу, тому важливо дізнатися схему прийняття цього рішення. З'ясуйте як відбувається цей процес, і хто бере в ньому участь. За чиєю ініціативою це відбувається - роботодавця або працівника, за яким принципом. На жаль, найчастіше цю інформацію не знайти в письмовому вигляді. Тому потрібно уточнити ці питання у відділі кадрів, запитати у колег або дізнатися під час співбесіди до працевлаштування.
При прийнятті рішення враховуються:
ваші досягнення і ефективність праці;
цінність вашої роботи для компанії;
фінансові показники підприємства;
справедливість розподілу зарплат між співробітниками.
Як би це вас не засмучувало, але в прийнятті таких рішень важливу роль відіграє і особисте ставлення до вас. Тому, якщо в даний момент у вас натягнуті відносини з людиною, відповідальним за питання зарплати, - краще не поспішати.
У більшості випадків питання про підвищення зарплати обговорюється по ланцюжку керівників. Тому, якщо у вашому відділі є свій керівник, то не варто обговорювати це питання безпосередньо з генеральний директором. І саме керівник відділу повинен бути зацікавлений в вас, як у цінному співробітника.
Розмір бажаної зарплати також дуже важливий. Сума не повинна сильно виходити за рамки загальноприйнятих зарплат в компанії і в сфері вашої діяльності в цілому. Потрібно об'єктивно оцінити свою цінність як співробітника і стан ринку, вивчити середні зарплати по вашому регіону. Назвавши необгрунтовано велику суму ви не тільки можете отримати різка відмова, а й ризикуєте втратити можливість підвищення зарплати в майбутньому.
Не забувайте про важливість моменту. Керівник не буде просто так сидіти і чекати, коли ви прийдете обговорити підвищення зарплати. Найчастіше він завжди буде зайнятий. Ви повинні визначити найбільш відповідний час, щоб поставити це питання. Якщо компанія знаходиться в розпалі запуску нового проекту, або відбуваються інші важливі події, то краще відкладіть це на більш сприятливий час.
No comments:
Post a Comment