Ринок праці постійно змінюється. Разом з ним змінюються і вимоги до майбутніх співробітникам. Щоб виділитися з усього потоку претендентів, потрібно розуміти кого роботодавець вважає ідеальним кандидатом.
Давайте розберемося який необхідний досвід, знання, освіту і навички в сучасних реаліях ринку праці, залежно від рівня посад.
Початкова ланка
Це наймасовіша категорія, до неї можна віднести співробітників call-центрів, продавців-консультантів, водіїв, робітників зайнятих фізичною працею і т.п. Ще до кризи 2008 року даної категорії працівників не пред'являли особливих вимог. У більшості випадків достатньо було мати відповідні особисті якості і бажання працювати. Сьогодні ж цього вже не достатньо. Потрібно мати аналогічний досвід, бути мотивованим на роботу в конкретній компанії. Кандидат повинен мислити самостійно і вміти приймати рішення, а не тільки виконувати вказівки, бути ініціативним. Роботодавець хоче бачити в кандидатові розуміння навіщо він йде в цю організацію, на скільки, чого він хоче досягти. А почуття відповідальності буде цінуватися в усі часи.
«Білі комірці»
Так називають співробітників офісів, менеджерів, керівників середньої ланки. Вимоги до цієї категорії фахівців значно посилилися. Тепер необхідно профільну освіту, не просто досвід роботи, а наявність успішного досвіду роботи в даній сфері, важливі досягнення. Роботодавці вже не так охоче вкладають кошти в молодих фахівців, і беруться за їхнє навчання.
Якщо ви претендуєте на позицію керівника середньої ланки, то досвід управління людьми буде просто необхідний, так само як і навички стратегічного і тактичного планування.
Все частіше потрібні знання іноземних мов.
Вища ланка
Топ-менеджери, керівники підприємств, департаментів і філій. Гарний керівник вміє добиватися поставлених цілей, розбиратися в людях і забезпечувати прибуток. Значущі досягнення і успіхи - ось, що необхідно роботодавцю. Власник повинен бути впевнений, що під вашим керівництвом бізнес не просто буде йти, а успішно розвиватися.
В цілому
Сайт нагадує, що для будь-якого рівня співробітників важливий і зовнішній вигляд: акуратність в одязі, хороша мова, доброзичливий настрій.
Приділіть увагу рекомендаціям з попередніх місць роботи або навчання. Будьте готові надати імена колишніх керівників, партнерів, кураторів навчальних груп, які можуть дати відгук про вашу роботу.
Уміння подати себе у вигідному світлі так само впливає на рішення роботодавця.
Ідеальних людей не буває, але роботодавці все частіше ставлять жорсткі рамки, тому кандидатам необхідно прагнути бути кращими. Ринок праці складний механізм, але в ньому завжди є можливості. Починайте пошук роботи з оцінки самого себе, визначте, що необхідно підтягнути, чого вам може не вистачити, з чого краще почати. Це складно, але потрібно прагнути, і можливостей стане більше.
Давайте розберемося який необхідний досвід, знання, освіту і навички в сучасних реаліях ринку праці, залежно від рівня посад.
Початкова ланка
Це наймасовіша категорія, до неї можна віднести співробітників call-центрів, продавців-консультантів, водіїв, робітників зайнятих фізичною працею і т.п. Ще до кризи 2008 року даної категорії працівників не пред'являли особливих вимог. У більшості випадків достатньо було мати відповідні особисті якості і бажання працювати. Сьогодні ж цього вже не достатньо. Потрібно мати аналогічний досвід, бути мотивованим на роботу в конкретній компанії. Кандидат повинен мислити самостійно і вміти приймати рішення, а не тільки виконувати вказівки, бути ініціативним. Роботодавець хоче бачити в кандидатові розуміння навіщо він йде в цю організацію, на скільки, чого він хоче досягти. А почуття відповідальності буде цінуватися в усі часи.
«Білі комірці»
Так називають співробітників офісів, менеджерів, керівників середньої ланки. Вимоги до цієї категорії фахівців значно посилилися. Тепер необхідно профільну освіту, не просто досвід роботи, а наявність успішного досвіду роботи в даній сфері, важливі досягнення. Роботодавці вже не так охоче вкладають кошти в молодих фахівців, і беруться за їхнє навчання.
Якщо ви претендуєте на позицію керівника середньої ланки, то досвід управління людьми буде просто необхідний, так само як і навички стратегічного і тактичного планування.
Все частіше потрібні знання іноземних мов.
Вища ланка
Топ-менеджери, керівники підприємств, департаментів і філій. Гарний керівник вміє добиватися поставлених цілей, розбиратися в людях і забезпечувати прибуток. Значущі досягнення і успіхи - ось, що необхідно роботодавцю. Власник повинен бути впевнений, що під вашим керівництвом бізнес не просто буде йти, а успішно розвиватися.
В цілому
Сайт нагадує, що для будь-якого рівня співробітників важливий і зовнішній вигляд: акуратність в одязі, хороша мова, доброзичливий настрій.
Приділіть увагу рекомендаціям з попередніх місць роботи або навчання. Будьте готові надати імена колишніх керівників, партнерів, кураторів навчальних груп, які можуть дати відгук про вашу роботу.
Уміння подати себе у вигідному світлі так само впливає на рішення роботодавця.
Ідеальних людей не буває, але роботодавці все частіше ставлять жорсткі рамки, тому кандидатам необхідно прагнути бути кращими. Ринок праці складний механізм, але в ньому завжди є можливості. Починайте пошук роботи з оцінки самого себе, визначте, що необхідно підтягнути, чого вам може не вистачити, з чого краще почати. Це складно, але потрібно прагнути, і можливостей стане більше.
Great post and success for you...
ReplyDeleteKontraktor Interior
Kontraktor Booth Pameran
Jasa Pembuatan Booth
Kontraktor Pameran
Jasa Pembuatan Booth Pameran
Jasa Pembersihan Kaca Gedung