Багато було сказано про те, що роботодавці не сприймають в кандидатах, і як найкраще поводитися претендентам. Але й представники компаній теж далеко не ідеальні.
Роботодавці, як і здобувачі, часто роблять помилки. Ці помилки легко можуть відлякати хорошого співробітника, що не піде на користь ні компанії, ні кандидату на посаду. Сайт склав список дій роботодавців, які здобувачі не люблять найбільше.
Нічого натомість
В описі вакансії роботодавці не забувають вказувати вимоги до претендентів, але нерідко забувають розповісти, що співробітник отримає натомість. Звичайно, здобувачеві важливо знати які навички потрібні для виконання роботи, але переваги компанії - не менш важливі. Слід коротко розповісти про умови роботи, корпоративній культурі, бонуси та приємних дрібницях, які чекають майбутнього співробітника.
Просити неможливе
Нерідко роботодавці просять неможливого. Вимоги бувають настільки завищені, що підійти може тільки супергерой. Який якщо й існує, то навряд чи погодиться на зазначену заробітну плату.
Непідготовленість до співбесіди
Як і здобувач, роботодавець повинен бути готовий до інтерв'ю. Кандидат налаштований на бесіду з професіоналом, який вже читав його резюме, підготував питання і може з легкістю розповісти про компанії і всіх нюансах роботи. Відволікатися під час бесіди на телефонні дзвінки, читання пошти і розмови з колегами теж не варто.
Без відповіді
Недобре залишати прислане резюме без відповіді. Не обов'язково передзвонювати кандидату або писати персональну відповідь. Буде достатньо і шаблонного листа, який буде містити подяку та інформацію, що резюме буде розглянуто, після чого кандидат може бути запрошений на співбесіду. Здобувачеві важливо знати, що його резюме було отримано і помічено.
Не повідомляти результати
Залишити здобувача в невіданні після співбесіди - ще гірше, ніж залишити його резюме без відповіді. Співбесіда - дуже важливий етап працевлаштування, здобувач витрачає на нього свій час і сили, після чого залишається в хвилюючому підвішеному стані. Яким би не було рішення роботодавця, результат повідомити потрібно.
Невизначеність і очікування
Рішення про прийняття кандидата на роботу може затягуватися на тривалий термін з різних обставин. Не слід залишати потенційного співробітника без зворотного зв'язку. Зробіть короткий дзвінок або напишіть листа, пояснивши ситуацію.
Першим ділом - рекомендації
Не варто на ранньому етапі просити здобувача надати рекомендації або контакти для їх отримання. Особливо, якщо немає планів перевірити їх. Хороший кандидат може попередньо впевнитися в доступності цих людей, тим самим заздалегідь потурбувавши їх. І це може виявитися марним. Кожен раз при новому співбесіді ситуація може повторюватися, що не дуже добре. Краще залишити цю перевірку на завершальний етап відбору, щоб не псувати іншим імідж.
Тільки про себе
Уявити здобувачеві компанію, розповісти про її діяльність, особливості роботи і т.п. - Це добре, але не варто присвячувати цьому всі співбесіду. Краще короткий опис і відповіді на виниклі у претендента питання. Бесіда не повинна бути односторонньою як з одного, так і з іншого боку.
Необов'язкові дії
Досить дивно проводити стресове інтерв'ю, просити кандидатів заповнювати анкети, вирішувати головоломки і робити інші нестандартні речі, якщо в цьому насправді немає ніякої необхідності.
Роботодавці, як і здобувачі, часто роблять помилки. Ці помилки легко можуть відлякати хорошого співробітника, що не піде на користь ні компанії, ні кандидату на посаду. Сайт склав список дій роботодавців, які здобувачі не люблять найбільше.
Нічого натомість
В описі вакансії роботодавці не забувають вказувати вимоги до претендентів, але нерідко забувають розповісти, що співробітник отримає натомість. Звичайно, здобувачеві важливо знати які навички потрібні для виконання роботи, але переваги компанії - не менш важливі. Слід коротко розповісти про умови роботи, корпоративній культурі, бонуси та приємних дрібницях, які чекають майбутнього співробітника.
Просити неможливе
Нерідко роботодавці просять неможливого. Вимоги бувають настільки завищені, що підійти може тільки супергерой. Який якщо й існує, то навряд чи погодиться на зазначену заробітну плату.
Непідготовленість до співбесіди
Як і здобувач, роботодавець повинен бути готовий до інтерв'ю. Кандидат налаштований на бесіду з професіоналом, який вже читав його резюме, підготував питання і може з легкістю розповісти про компанії і всіх нюансах роботи. Відволікатися під час бесіди на телефонні дзвінки, читання пошти і розмови з колегами теж не варто.
Без відповіді
Недобре залишати прислане резюме без відповіді. Не обов'язково передзвонювати кандидату або писати персональну відповідь. Буде достатньо і шаблонного листа, який буде містити подяку та інформацію, що резюме буде розглянуто, після чого кандидат може бути запрошений на співбесіду. Здобувачеві важливо знати, що його резюме було отримано і помічено.
Не повідомляти результати
Залишити здобувача в невіданні після співбесіди - ще гірше, ніж залишити його резюме без відповіді. Співбесіда - дуже важливий етап працевлаштування, здобувач витрачає на нього свій час і сили, після чого залишається в хвилюючому підвішеному стані. Яким би не було рішення роботодавця, результат повідомити потрібно.
Невизначеність і очікування
Рішення про прийняття кандидата на роботу може затягуватися на тривалий термін з різних обставин. Не слід залишати потенційного співробітника без зворотного зв'язку. Зробіть короткий дзвінок або напишіть листа, пояснивши ситуацію.
Першим ділом - рекомендації
Не варто на ранньому етапі просити здобувача надати рекомендації або контакти для їх отримання. Особливо, якщо немає планів перевірити їх. Хороший кандидат може попередньо впевнитися в доступності цих людей, тим самим заздалегідь потурбувавши їх. І це може виявитися марним. Кожен раз при новому співбесіді ситуація може повторюватися, що не дуже добре. Краще залишити цю перевірку на завершальний етап відбору, щоб не псувати іншим імідж.
Тільки про себе
Уявити здобувачеві компанію, розповісти про її діяльність, особливості роботи і т.п. - Це добре, але не варто присвячувати цьому всі співбесіду. Краще короткий опис і відповіді на виниклі у претендента питання. Бесіда не повинна бути односторонньою як з одного, так і з іншого боку.
Необов'язкові дії
Досить дивно проводити стресове інтерв'ю, просити кандидатів заповнювати анкети, вирішувати головоломки і робити інші нестандартні речі, якщо в цьому насправді немає ніякої необхідності.
No comments:
Post a Comment