Sunday, December 14, 2014

Важливі правила спілкування при наймі

Працюючи в одному місці ми несвідомо переймаємо манеру спілкування і корпоративні звичаї цієї компанії. Це може негативно позначитися при працевлаштуванні в іншу компанію.

Не важливо хто ви: керівник, продавець або бухгалтер, ви автоматично адаптуєте до обстановки і звикаєте до місцевої культури комунікацій. Ми стаємо заручниками певних негласних корпоративних статутів, звикаємо до прийнятих там стандартам взаємодії, які можуть бути незрозумілі в інших умовах. І опинившись в новому середовищі, наприклад, на співбесіді в іншій компанії, ми за інерцією поводимося звичним чином, забувши про загальноприйняті стандарти поведінки.

Work.ua виділив основні помилки, які часто допускають кандидати при спілкуванні з роботодавцем:

    Кандидат прагне відповісти на запитання інтерв'юера якомога швидше. Часто не дослушівая або навіть перебиваючи співрозмовника. Можливо, специфіка минулої роботи зобов'язувала його так чинити, але інтерв'юер зробить висновок, що кандидат не звик думати перед тим, як говорити і діяти.
    Відповідаючи на запитання кандидат впадає в крайнощі - говорить занадто багато або занадто мало. Хоча все дуже просто - слід дати інтерв'юеру рівно стільки інформації, скільки йому необхідно. Якщо у вас є, що додати - уточніть у співрозмовника чи варто розкрити це питання більш докладно.
    Кандидата не вслухається в питання інтерв'юера, не намагається повністю зрозуміти їх. Часто забуває про принципи активного слухача: чи не киває, уникає зорового контакту, не уточнює правильно він зрозумів питання. У підсумку інтерв'юер не отримує повною мірою те, на що він розраховував, тому що кандидат не розкривається повною мірою.

Намагайтеся вмістити в пару пропозицій основну інформацію та аргументи. Слідкуйте за обстановкою, щоб не пропустити момент, коли вас будуть слухати вже з ввічливості, або навпаки дивуватися від недомовленості. При працевлаштуванні найбільшу цінність для роботодавця представляє кандидат, який може сфокусуватися на цілі, мислити системно, вміє слухати і розуміти співрозмовника.

Кілька простих правил, про які не можна забувати:

    Якщо ви не впевнені в коректності своєї відповіді, не соромтеся уточнити це у інтерв'юера.
    Не використовуйте сленг, намагайтеся уникати складних професійних термінів.
    Дізнайтеся і стежте за своїми словами-паразитами.
    Не сперечайтеся, не перебивайте і не підвищуйте тон.
    Намагайтеся бути комфортним співрозмовником, дотримуйтеся позитивного настрою під час бесіди.
    Не забувайте дякувати інтерв'юера за приділений час.


Слідуючи цим досить простим правилам ви значно збільшите ймовірність бути сприйнятими вірно, що в процесі працевлаштування та відбору персоналу дуже важливо.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.tusoffka.net tylkohd.pl ugreshlib.ru ukrmedtrans.com.ua www.ukr-inform.com unimbo.ru ulaauto.ru upr.okhanet.ru usaconsumercomplaints.com upn.in.ua