Працюючи в одному місці ми несвідомо переймаємо манеру спілкування і корпоративні звичаї цієї компанії. Це може негативно позначитися при працевлаштуванні в іншу компанію.
Не важливо хто ви: керівник, продавець або бухгалтер, ви автоматично адаптуєте до обстановки і звикаєте до місцевої культури комунікацій. Ми стаємо заручниками певних негласних корпоративних статутів, звикаємо до прийнятих там стандартам взаємодії, які можуть бути незрозумілі в інших умовах. І опинившись в новому середовищі, наприклад, на співбесіді в іншій компанії, ми за інерцією поводимося звичним чином, забувши про загальноприйняті стандарти поведінки.
Work.ua виділив основні помилки, які часто допускають кандидати при спілкуванні з роботодавцем:
Кандидат прагне відповісти на запитання інтерв'юера якомога швидше. Часто не дослушівая або навіть перебиваючи співрозмовника. Можливо, специфіка минулої роботи зобов'язувала його так чинити, але інтерв'юер зробить висновок, що кандидат не звик думати перед тим, як говорити і діяти.
Відповідаючи на запитання кандидат впадає в крайнощі - говорить занадто багато або занадто мало. Хоча все дуже просто - слід дати інтерв'юеру рівно стільки інформації, скільки йому необхідно. Якщо у вас є, що додати - уточніть у співрозмовника чи варто розкрити це питання більш докладно.
Кандидата не вслухається в питання інтерв'юера, не намагається повністю зрозуміти їх. Часто забуває про принципи активного слухача: чи не киває, уникає зорового контакту, не уточнює правильно він зрозумів питання. У підсумку інтерв'юер не отримує повною мірою те, на що він розраховував, тому що кандидат не розкривається повною мірою.
Намагайтеся вмістити в пару пропозицій основну інформацію та аргументи. Слідкуйте за обстановкою, щоб не пропустити момент, коли вас будуть слухати вже з ввічливості, або навпаки дивуватися від недомовленості. При працевлаштуванні найбільшу цінність для роботодавця представляє кандидат, який може сфокусуватися на цілі, мислити системно, вміє слухати і розуміти співрозмовника.
Кілька простих правил, про які не можна забувати:
Якщо ви не впевнені в коректності своєї відповіді, не соромтеся уточнити це у інтерв'юера.
Не використовуйте сленг, намагайтеся уникати складних професійних термінів.
Дізнайтеся і стежте за своїми словами-паразитами.
Не сперечайтеся, не перебивайте і не підвищуйте тон.
Намагайтеся бути комфортним співрозмовником, дотримуйтеся позитивного настрою під час бесіди.
Не забувайте дякувати інтерв'юера за приділений час.
Слідуючи цим досить простим правилам ви значно збільшите ймовірність бути сприйнятими вірно, що в процесі працевлаштування та відбору персоналу дуже важливо.
Не важливо хто ви: керівник, продавець або бухгалтер, ви автоматично адаптуєте до обстановки і звикаєте до місцевої культури комунікацій. Ми стаємо заручниками певних негласних корпоративних статутів, звикаємо до прийнятих там стандартам взаємодії, які можуть бути незрозумілі в інших умовах. І опинившись в новому середовищі, наприклад, на співбесіді в іншій компанії, ми за інерцією поводимося звичним чином, забувши про загальноприйняті стандарти поведінки.
Work.ua виділив основні помилки, які часто допускають кандидати при спілкуванні з роботодавцем:
Кандидат прагне відповісти на запитання інтерв'юера якомога швидше. Часто не дослушівая або навіть перебиваючи співрозмовника. Можливо, специфіка минулої роботи зобов'язувала його так чинити, але інтерв'юер зробить висновок, що кандидат не звик думати перед тим, як говорити і діяти.
Відповідаючи на запитання кандидат впадає в крайнощі - говорить занадто багато або занадто мало. Хоча все дуже просто - слід дати інтерв'юеру рівно стільки інформації, скільки йому необхідно. Якщо у вас є, що додати - уточніть у співрозмовника чи варто розкрити це питання більш докладно.
Кандидата не вслухається в питання інтерв'юера, не намагається повністю зрозуміти їх. Часто забуває про принципи активного слухача: чи не киває, уникає зорового контакту, не уточнює правильно він зрозумів питання. У підсумку інтерв'юер не отримує повною мірою те, на що він розраховував, тому що кандидат не розкривається повною мірою.
Намагайтеся вмістити в пару пропозицій основну інформацію та аргументи. Слідкуйте за обстановкою, щоб не пропустити момент, коли вас будуть слухати вже з ввічливості, або навпаки дивуватися від недомовленості. При працевлаштуванні найбільшу цінність для роботодавця представляє кандидат, який може сфокусуватися на цілі, мислити системно, вміє слухати і розуміти співрозмовника.
Кілька простих правил, про які не можна забувати:
Якщо ви не впевнені в коректності своєї відповіді, не соромтеся уточнити це у інтерв'юера.
Не використовуйте сленг, намагайтеся уникати складних професійних термінів.
Дізнайтеся і стежте за своїми словами-паразитами.
Не сперечайтеся, не перебивайте і не підвищуйте тон.
Намагайтеся бути комфортним співрозмовником, дотримуйтеся позитивного настрою під час бесіди.
Не забувайте дякувати інтерв'юера за приділений час.
Слідуючи цим досить простим правилам ви значно збільшите ймовірність бути сприйнятими вірно, що в процесі працевлаштування та відбору персоналу дуже важливо.
No comments:
Post a Comment