Роботодавця не влаштував ваш досвід або навички? Можливо справа в поганій рекомендації, яку дав минулий наймач. Але це не означає, що для вас тепер закриті всі двері.
Як на зло менеджер по персоналу перевірятиме ваші рекомендації вже після співбесіди. І немає ніякої гарантії, що він не впізнає нічого поганого. Розлучитися з минулими роботодавцями ви могли не дуже гладко, і це могла бути не ваша вина. Можливо були і недоліки з вашого боку, з якими ви благополучно впоралися вже. Але виправдатися вже буде проблематично.
Мовчання - золото?
Промовчати про можливі негативні відгуках на вашу адресу - природне бажання. Однак, це не найкращий вибір. Рано чи пізно така рекомендація може спливти, і наслідки можуть бути ще гірше.
Якщо ви впевнені, що негативного відгуку не уникнути, Сайт рекомендує відразу розповісти про це потенційному роботодавцеві. Поясніть суть проблеми та її причини. Це набагато краще, ніж підготувати рекрутеру такий сюрприз, в цьому випадку вашу кандидатуру відразу відхилять.
Вихід із ситуації
Звичайно, просто попередити про негативну рекомендації буде недостатньо. Її потрібно спростувати. Головне не опускати руки, і не чекати неминучого. Непросто виправдатися, якщо колишній роботодавець дає досить об'єктивну оцінку вашої діяльності, відношенню до роботи, описує випадки не виконання плану і т.п. Але кілька способів завжди знайдуться:
Заручитеся заздалегідь позитивними рекомендаціями, які перекриють вплив негативного відгуку.
Можна піти на невелику хитрість і спробувати зменшити вашу роль у процесах, які вплинули на підсумковий результат. Адже, як відомо не у всіх випадках співробітник може безпосередньо вплинути на ситуацію. Це і потрібно донести до потенційного роботодавця. Це має бути впевнене і чітке пояснення ситуації, що склалася.
Можна навести наочні приклади, як ви успішно справлялися в схожих ситуаціях. Запропонувати перевірити вас, пройти тести. Якщо є така можливість - від неї краще не відмовлятися.
Будь-якого співробітника можна виставити не в кращому світлі. Причиною цьому можуть служити розбіжності з керівництвом. Це досить суб'єктивні відгуки, тому спростувати їх буде легше. Необхідно довести необ'єктивність оцінки, зібравши позитивні відгуки з інших джерел:
Зберіть рекомендацією своїх колег, підлеглих, співробітників відділу кадрів.
Кілька позитивних рекомендацій з інших місць роботи з легкістю перекриють негативну, якщо будуть підкріплені фактами.
Можна зібрати відгуки клієнтів і партнерів, з якими ви працювали. Це найбільш точно охарактеризує вас як гарного співробітника.
Пам'ятайте, що характеристики краще отримувати в письмовому вигляді з підписом рекомендателя. Бажано, щоб використовувалися офіційні бланки компанії з її контактами і логотипом. Якщо рекомендації були надіслані електронною поштою, то це повинен бути корпоративний адресу, а не особистий.
Негативна рекомендація може створити додаткові труднощі при працевлаштуванні, але якщо докласти достатньо зусиль, її вага стане мінімальним.
Як на зло менеджер по персоналу перевірятиме ваші рекомендації вже після співбесіди. І немає ніякої гарантії, що він не впізнає нічого поганого. Розлучитися з минулими роботодавцями ви могли не дуже гладко, і це могла бути не ваша вина. Можливо були і недоліки з вашого боку, з якими ви благополучно впоралися вже. Але виправдатися вже буде проблематично.
Мовчання - золото?
Промовчати про можливі негативні відгуках на вашу адресу - природне бажання. Однак, це не найкращий вибір. Рано чи пізно така рекомендація може спливти, і наслідки можуть бути ще гірше.
Якщо ви впевнені, що негативного відгуку не уникнути, Сайт рекомендує відразу розповісти про це потенційному роботодавцеві. Поясніть суть проблеми та її причини. Це набагато краще, ніж підготувати рекрутеру такий сюрприз, в цьому випадку вашу кандидатуру відразу відхилять.
Вихід із ситуації
Звичайно, просто попередити про негативну рекомендації буде недостатньо. Її потрібно спростувати. Головне не опускати руки, і не чекати неминучого. Непросто виправдатися, якщо колишній роботодавець дає досить об'єктивну оцінку вашої діяльності, відношенню до роботи, описує випадки не виконання плану і т.п. Але кілька способів завжди знайдуться:
Заручитеся заздалегідь позитивними рекомендаціями, які перекриють вплив негативного відгуку.
Можна піти на невелику хитрість і спробувати зменшити вашу роль у процесах, які вплинули на підсумковий результат. Адже, як відомо не у всіх випадках співробітник може безпосередньо вплинути на ситуацію. Це і потрібно донести до потенційного роботодавця. Це має бути впевнене і чітке пояснення ситуації, що склалася.
Можна навести наочні приклади, як ви успішно справлялися в схожих ситуаціях. Запропонувати перевірити вас, пройти тести. Якщо є така можливість - від неї краще не відмовлятися.
Будь-якого співробітника можна виставити не в кращому світлі. Причиною цьому можуть служити розбіжності з керівництвом. Це досить суб'єктивні відгуки, тому спростувати їх буде легше. Необхідно довести необ'єктивність оцінки, зібравши позитивні відгуки з інших джерел:
Зберіть рекомендацією своїх колег, підлеглих, співробітників відділу кадрів.
Кілька позитивних рекомендацій з інших місць роботи з легкістю перекриють негативну, якщо будуть підкріплені фактами.
Можна зібрати відгуки клієнтів і партнерів, з якими ви працювали. Це найбільш точно охарактеризує вас як гарного співробітника.
Пам'ятайте, що характеристики краще отримувати в письмовому вигляді з підписом рекомендателя. Бажано, щоб використовувалися офіційні бланки компанії з її контактами і логотипом. Якщо рекомендації були надіслані електронною поштою, то це повинен бути корпоративний адресу, а не особистий.
Негативна рекомендація може створити додаткові труднощі при працевлаштуванні, але якщо докласти достатньо зусиль, її вага стане мінімальним.
No comments:
Post a Comment