5 способів обійти неприємну ситуацію на робочому місці і врятувати себе від звільнення
Кожен робочий день забирає у нас до 10 годин і, природно, за цей час з нами може трапитися все що завгодно.
Фахівці рекомендують заздалегідь продумувати свої дії на робочому місці, щоб уникнути неприємних ситуацій, які можуть послужити причиною звільнення.
Отже, ніколи не варто забувати за зовнішній вигляд офісного працівника. Пам'ятайте! Ви працюєте в серйозному закладі, в якому співробітників зустрічають по одягу. До того ж, дрес-код ніколи не зробить з підлеглого легковажну особу. Принаймні, це стосується погляду з боку.
Також психологи насторожують, що робота в колективі передбачає використання начальниками ідей своїх підлеглих. Правда, роботодавці часто забувають, що це свого роду «грабіж», адже за подібне боси рідко винагороджують своїх працівників. Тому варто хоча б ввічливо поцікавитися у начальства, яким чином ваша розумна думка допоможе фірмі або організації, щоб натякнути на значимість своєї пропозиції.
Експерти відзначають, що ніколи не варто давати рекомендації менш досвідченим колегам, які не володіють достатнім багажем знань, але при цьому мають намір просуватися вище вас по кар'єрних сходах. У таких випадках психологи рекомендують чітко дати зрозуміти, що ви не володієте подібними повноваженнями.
А на останніх двох позиціях нашого списку виявилися плітки і соціальні мережі. Причому, що перші, що другі, можуть послужити не тільки причиною звільнення, але і подальшої «війною» з колективом. Тому перш ніж почати когось обговорювати, гарненько подумайте про можливі наслідки такої розмови.
Кожен робочий день забирає у нас до 10 годин і, природно, за цей час з нами може трапитися все що завгодно.
Фахівці рекомендують заздалегідь продумувати свої дії на робочому місці, щоб уникнути неприємних ситуацій, які можуть послужити причиною звільнення.
Отже, ніколи не варто забувати за зовнішній вигляд офісного працівника. Пам'ятайте! Ви працюєте в серйозному закладі, в якому співробітників зустрічають по одягу. До того ж, дрес-код ніколи не зробить з підлеглого легковажну особу. Принаймні, це стосується погляду з боку.
Також психологи насторожують, що робота в колективі передбачає використання начальниками ідей своїх підлеглих. Правда, роботодавці часто забувають, що це свого роду «грабіж», адже за подібне боси рідко винагороджують своїх працівників. Тому варто хоча б ввічливо поцікавитися у начальства, яким чином ваша розумна думка допоможе фірмі або організації, щоб натякнути на значимість своєї пропозиції.
Експерти відзначають, що ніколи не варто давати рекомендації менш досвідченим колегам, які не володіють достатнім багажем знань, але при цьому мають намір просуватися вище вас по кар'єрних сходах. У таких випадках психологи рекомендують чітко дати зрозуміти, що ви не володієте подібними повноваженнями.
А на останніх двох позиціях нашого списку виявилися плітки і соціальні мережі. Причому, що перші, що другі, можуть послужити не тільки причиною звільнення, але і подальшої «війною» з колективом. Тому перш ніж почати когось обговорювати, гарненько подумайте про можливі наслідки такої розмови.
No comments:
Post a Comment