Під забороною: що не можна робити в офісі
Для багатьох робочий офіс - другий дім. Але це не означає, що правила поведінки в ньому такі ж. Через деякі вчинків ви можете не тільки потрапити в немилість до керівництва та колегам, а й позбутися роботи.
Крім неписаних офісних правил і загального етикету, Work.ua виділив ще шість пунктів, яким варто присвоїти позначку «не можна».
Чужі речі
Пачка паперу, кулькова ручка, степлер - власність компанії. Важливо розуміти, що ваш робочий інструмент - це не ваша власність. Вкрадений коробок зі скріпками навряд чи поліпшить ваше життя, а от стосунки з роботодавцем точно погіршить. Звичайно, кримінальну справу на вас не заведуть, але репутація буде неабияк зіпсована.
Також не варто користуватися офісною технікою в особистих цілях. Роботодавці цього не сприймають, а попастися дуже легко.
Ваші помилки - це ваші помилки
Будь свій промах краще визнати, ніж намагатися виправдатися або звалити провину на когось іншого. Роботодавця мало цікавлять причини, які призвели до помилки. Набагато важливіше, щоб цього не повторилося в майбутньому, тому визнати свою провину і зробити висновки - правильніше.
Зовнішній вигляд
Варто уникати недбалого зовнішнього вигляду. Людина охайний в одязі - охайний і в іншому. Дотримуйтеся прийнятого в компанії дрес-коду і будьте акуратні.
Симуляція
Якщо у вас стався напад ліні або з'явилися важливі особисті справи, то краще взяти вихідний за свій рахунок, а не прикидатися хворим. Крім чистої совісті, ви так само захистите себе від раптово відкрилася істини, а це саме те, що трапляється з брехнею в самі невідповідні моменти.
Вболівайте будинку
А якщо ви дійсно хворі, то не варто виходити на роботу. Навіть якщо вам не шкода себе, то пошкодуйте своїх колег, адже ви поставите під загрозу і їх самопочуття.
Плітки і особисті проблеми
Розмови такого плану вважаються поганим тоном. Не обговорюйте інших, не винесеш особисті проблеми на загальне обговорення і, звичайно, ніякого флірту. Це все може дуже негативно позначитися на робочому процесі і дружніх відносинах з колегами.
Для багатьох робочий офіс - другий дім. Але це не означає, що правила поведінки в ньому такі ж. Через деякі вчинків ви можете не тільки потрапити в немилість до керівництва та колегам, а й позбутися роботи.
Крім неписаних офісних правил і загального етикету, Work.ua виділив ще шість пунктів, яким варто присвоїти позначку «не можна».
Чужі речі
Пачка паперу, кулькова ручка, степлер - власність компанії. Важливо розуміти, що ваш робочий інструмент - це не ваша власність. Вкрадений коробок зі скріпками навряд чи поліпшить ваше життя, а от стосунки з роботодавцем точно погіршить. Звичайно, кримінальну справу на вас не заведуть, але репутація буде неабияк зіпсована.
Також не варто користуватися офісною технікою в особистих цілях. Роботодавці цього не сприймають, а попастися дуже легко.
Ваші помилки - це ваші помилки
Будь свій промах краще визнати, ніж намагатися виправдатися або звалити провину на когось іншого. Роботодавця мало цікавлять причини, які призвели до помилки. Набагато важливіше, щоб цього не повторилося в майбутньому, тому визнати свою провину і зробити висновки - правильніше.
Зовнішній вигляд
Варто уникати недбалого зовнішнього вигляду. Людина охайний в одязі - охайний і в іншому. Дотримуйтеся прийнятого в компанії дрес-коду і будьте акуратні.
Симуляція
Якщо у вас стався напад ліні або з'явилися важливі особисті справи, то краще взяти вихідний за свій рахунок, а не прикидатися хворим. Крім чистої совісті, ви так само захистите себе від раптово відкрилася істини, а це саме те, що трапляється з брехнею в самі невідповідні моменти.
Вболівайте будинку
А якщо ви дійсно хворі, то не варто виходити на роботу. Навіть якщо вам не шкода себе, то пошкодуйте своїх колег, адже ви поставите під загрозу і їх самопочуття.
Плітки і особисті проблеми
Розмови такого плану вважаються поганим тоном. Не обговорюйте інших, не винесеш особисті проблеми на загальне обговорення і, звичайно, ніякого флірту. Це все може дуже негативно позначитися на робочому процесі і дружніх відносинах з колегами.
No comments:
Post a Comment