Вітаємо! Вас прийняли на нову роботу. Нова обстановка, нові люди, нові обов'язки - це завжди непросто. Новачкові крім основних обов'язків належить подолати безліч труднощів.
Іноді навіть самі професійні кадри з хорошим досвідом і навичками не затримуються на новому місці. Як же так виходить? Чому вони не змогли проаналізувати і впоратися із завданнями, для вирішення яких їх наймали, не змогли налагодити стосунки з керівництвом і колегами? Сайт підготував 6 правил для нових співробітників, які допоможуть вибудувати довгострокові відносини з роботодавцем.
Пріоритети
Пам'ятайте, що перш за все вас брали на роботу для вирішення певних завдань. Не варто відразу намагатися знайти нові креативні рішення, якщо, звичайно, вас наймали не для цього. Багато сучасних керівники відкриті для спілкування та нових ідей, але не варто цим захоплюватися на перших порах. Правильно розставте пріоритети - спочатку основні обов'язки, а своє нове бачення проявите вже після акліматизації.
Відносини з колективом
Ваші нові колеги - перші помічники в адаптації на новому місці. Ви не повинні стати другом для кожного, але доброзичливість нікому не зашкодить. Працюйте ефективно з представниками різних вікових поколінь і поважайте працю всіх категорій персоналу незалежно від їх рангу. Саме колеги допоможуть вам освоїтися, дадуть пораду і повідають нюанси корпоративної культури.
Розбіжності
На жаль, не існує ідеального місця, де всі один одного люблять і з усім погоджуються. У будь-якій компанії знайдеться місце для суперництва, протиріч і конкуренції. Це зовсім не означає, що все погано. Як відомо, у суперечці народжується істина. Правильні рішення дозволяють компаніям рости і розвиватися. Тому, якщо виникнуть розбіжності, то сприймайте їх як інструмент, а не перешкода, і не приймайте особисто на свій рахунок.
Наставники і помічники
Командна робота - не прості слова. Крім допомоги в адаптації колеги можуть допомогти вам і в професійному плані. Ніхто не може знати і вміти абсолютно все. Не соромтеся просити про допомогу і самому допомагати іншим. Якщо у вас не вистачає досвіду в якійсь конкретній сфері, постарайтеся знайти собі наставника, до якого завжди можна звернутися. З часом ви станете краще як фахівець, а це тільки на руку компанії і всім її співробітникам в цілому.
Робота, робота і робота
Перший час вам дійсно потрібно буде багато працювати. Це не означає, що потрібно приходити в офіс на вихідних, а в будні працювати з світанку і до опівночі. Але необхідно якомога більше сил присвятити зануренню в робочі процеси, вивченню принципів роботи компанії і у вільний час займатися самоосвітою. Це інвестиції в себе, які з часом обов'язково окупляться.
Добре там, де нас немає
Забудьте цей вислів. Будь-яка компанія має свої плюси і мінуси. Швидше за все, ви ідеалізували свого нового роботодавця, а тепер постарайтеся не піддатися розчарування, якщо вас щось не влаштовуватиме. Так, можливо, ця компанія не ідеальна, але і ви не можете бути ідеальним співробітником для неї, так як немає нічого ідеального. Розвивайтеся, прагнете і роботодавець буде робити це разом з вами. Тільки такий настрій допоможе досягти хороших результатів.
Іноді навіть самі професійні кадри з хорошим досвідом і навичками не затримуються на новому місці. Як же так виходить? Чому вони не змогли проаналізувати і впоратися із завданнями, для вирішення яких їх наймали, не змогли налагодити стосунки з керівництвом і колегами? Сайт підготував 6 правил для нових співробітників, які допоможуть вибудувати довгострокові відносини з роботодавцем.
Пріоритети
Пам'ятайте, що перш за все вас брали на роботу для вирішення певних завдань. Не варто відразу намагатися знайти нові креативні рішення, якщо, звичайно, вас наймали не для цього. Багато сучасних керівники відкриті для спілкування та нових ідей, але не варто цим захоплюватися на перших порах. Правильно розставте пріоритети - спочатку основні обов'язки, а своє нове бачення проявите вже після акліматизації.
Відносини з колективом
Ваші нові колеги - перші помічники в адаптації на новому місці. Ви не повинні стати другом для кожного, але доброзичливість нікому не зашкодить. Працюйте ефективно з представниками різних вікових поколінь і поважайте працю всіх категорій персоналу незалежно від їх рангу. Саме колеги допоможуть вам освоїтися, дадуть пораду і повідають нюанси корпоративної культури.
Розбіжності
На жаль, не існує ідеального місця, де всі один одного люблять і з усім погоджуються. У будь-якій компанії знайдеться місце для суперництва, протиріч і конкуренції. Це зовсім не означає, що все погано. Як відомо, у суперечці народжується істина. Правильні рішення дозволяють компаніям рости і розвиватися. Тому, якщо виникнуть розбіжності, то сприймайте їх як інструмент, а не перешкода, і не приймайте особисто на свій рахунок.
Наставники і помічники
Командна робота - не прості слова. Крім допомоги в адаптації колеги можуть допомогти вам і в професійному плані. Ніхто не може знати і вміти абсолютно все. Не соромтеся просити про допомогу і самому допомагати іншим. Якщо у вас не вистачає досвіду в якійсь конкретній сфері, постарайтеся знайти собі наставника, до якого завжди можна звернутися. З часом ви станете краще як фахівець, а це тільки на руку компанії і всім її співробітникам в цілому.
Робота, робота і робота
Перший час вам дійсно потрібно буде багато працювати. Це не означає, що потрібно приходити в офіс на вихідних, а в будні працювати з світанку і до опівночі. Але необхідно якомога більше сил присвятити зануренню в робочі процеси, вивченню принципів роботи компанії і у вільний час займатися самоосвітою. Це інвестиції в себе, які з часом обов'язково окупляться.
Добре там, де нас немає
Забудьте цей вислів. Будь-яка компанія має свої плюси і мінуси. Швидше за все, ви ідеалізували свого нового роботодавця, а тепер постарайтеся не піддатися розчарування, якщо вас щось не влаштовуватиме. Так, можливо, ця компанія не ідеальна, але і ви не можете бути ідеальним співробітником для неї, так як немає нічого ідеального. Розвивайтеся, прагнете і роботодавець буде робити це разом з вами. Тільки такий настрій допоможе досягти хороших результатів.
No comments:
Post a Comment