Підготувавшись до можливих питань, попрацювавши над зовнішнім виглядом, вивчивши інформацію про роботодавця, можна втратити важливу деталь - співбесіда може виявитися груповим.
Під час групового інтерв'ю ви будете не єдиним кандидатом в кімнаті, що може бути не дуже комфортно, і не дозволить вам повністю розкритися. Роботодавці, практикуючі такий формат співбесіди, хочуть з'ясувати рівень комунікабельності кандидата і його реакцію в нестандартних ситуаціях. Логіка достатньо проста: якщо кандидат зможе гідно презентувати себе в такій обстановці, то і в робочих ситуаціях, будь то презентація товарів та послуг клієнтам або наради, він буде на висоті.
Також, проводячи з кандидатами групове співбесіду, роботодавець може визначити наскільки конкретному кандидату цікава робота в компанії, наскільки претендент наполегливий і зацікавлений, і його рівень стресостійкості. Роботодавець буде оцінювати не тільки самі відповіді на питання, але і їх подачу і поведінку. Наприклад, якщо на посаду потрібен співробітник з хорошими лідерськими якостями, то в ході групового інтерв'ю, такий кандидат буде в меншій мірі орієнтуватися на відповіді інших претендентів, сміливо відстоювати свою позицію і не боятися виступати першим. З таким видом співбесіди можуть зіткнутися кандидати на керівні посади, а також ті, чия робота передбачає певну публічність і роботу на людях.
Як поводитися?
Сайт може виділити три основні характеристики, які найбільш важливі при проходження групового інтерв'ю:
Відсутність фізичної напруги. Мова тіла може сказати про багато, у тому числі і про те, що ви нервуєте.
Тон голосу. Не варто намагатися говорити голосніше, ніж того вимагає обстановка. Спокійна манера спілкування говорить про вашу впевненість.
Взаємодія з іншими кандидатами. Вітається аргументоване згоду, незгоду і доповнення чужої думки.
Багато претендентів з недовірою ставляться до групових співбесід, так як їх часто практикують представники мережевого маркетингу. Щоб бути впевненими в порядності компанії, слід уважніше її вивчити. Існують інші фактори, які дозволяють виявити роботодавців-шахраїв .
Звичайно, належне проведення групового співбесіди сильно залежить від професіоналізму рекрутера, і його вміння створювати відповідну обстановку і атмосферу, що дозволяє кандидатам повністю розкритися. І не варто забувати, що групове співбесіду є різновидом стресового інтерв'ю . Тобто ви перебуваєте під пильною увагою, і повинні показати не тільки свій професіоналізм, а й уміння працювати в непростих умовах.
Під час групового інтерв'ю ви будете не єдиним кандидатом в кімнаті, що може бути не дуже комфортно, і не дозволить вам повністю розкритися. Роботодавці, практикуючі такий формат співбесіди, хочуть з'ясувати рівень комунікабельності кандидата і його реакцію в нестандартних ситуаціях. Логіка достатньо проста: якщо кандидат зможе гідно презентувати себе в такій обстановці, то і в робочих ситуаціях, будь то презентація товарів та послуг клієнтам або наради, він буде на висоті.
Також, проводячи з кандидатами групове співбесіду, роботодавець може визначити наскільки конкретному кандидату цікава робота в компанії, наскільки претендент наполегливий і зацікавлений, і його рівень стресостійкості. Роботодавець буде оцінювати не тільки самі відповіді на питання, але і їх подачу і поведінку. Наприклад, якщо на посаду потрібен співробітник з хорошими лідерськими якостями, то в ході групового інтерв'ю, такий кандидат буде в меншій мірі орієнтуватися на відповіді інших претендентів, сміливо відстоювати свою позицію і не боятися виступати першим. З таким видом співбесіди можуть зіткнутися кандидати на керівні посади, а також ті, чия робота передбачає певну публічність і роботу на людях.
Як поводитися?
Сайт може виділити три основні характеристики, які найбільш важливі при проходження групового інтерв'ю:
Відсутність фізичної напруги. Мова тіла може сказати про багато, у тому числі і про те, що ви нервуєте.
Тон голосу. Не варто намагатися говорити голосніше, ніж того вимагає обстановка. Спокійна манера спілкування говорить про вашу впевненість.
Взаємодія з іншими кандидатами. Вітається аргументоване згоду, незгоду і доповнення чужої думки.
Багато претендентів з недовірою ставляться до групових співбесід, так як їх часто практикують представники мережевого маркетингу. Щоб бути впевненими в порядності компанії, слід уважніше її вивчити. Існують інші фактори, які дозволяють виявити роботодавців-шахраїв .
Звичайно, належне проведення групового співбесіди сильно залежить від професіоналізму рекрутера, і його вміння створювати відповідну обстановку і атмосферу, що дозволяє кандидатам повністю розкритися. І не варто забувати, що групове співбесіду є різновидом стресового інтерв'ю . Тобто ви перебуваєте під пильною увагою, і повинні показати не тільки свій професіоналізм, а й уміння працювати в непростих умовах.
No comments:
Post a Comment