Сорочка або футболка? Светр або піджак? Надягати чи краватку? Подібні питання терзають багатьох не тільки перед побаченням, але й перед співбесідою. Давайте розберемося, яке значення має зовнішній вигляд для працевлаштування, і що вдягати на інтерв'ю.
Звичайно, вибір одягу для співбесіди сильно залежить від смаку шукачів та фінансових можливостей. Хтось віддасть перевагу модний діловий костюм з останньої колекції, хтось стандартний сірий піджак та брюки, а хтось може прийти в улюбленому «дачному» вбранні. І швидше за все жоден з наведених варіантів не дозволить розташувати роботодавця до себе. У багатьох випадках в нашому житті першою справою увагу привертає «обгортка», яка служить відправною точкою формування думки. Тому Сайт рекомендує затриматися біля гардероба і обдумати деталі свого образу.
Правила і виключення
Повна зневага свої стилем - велика помилка. Багато хто вважає, що їх повинні оцінювати такими, які вони є, але часто цього не відбувається. Деякі роботодавці готові взяти на роботу такого кандидата, але це дуже рідкісний випадок, і кандидат в цьому випадку повинен бути справжнім генієм. Решті ж варто враховувати основні закони соціального впливу, це допоможе привернути до себе потенційного роботодавця.
Зовнішній вигляд - це не тільки прояв своєї індивідуальності, але показник поваги людини до себе і до співрозмовника. Це буде означати, що здобувач сприймає себе цілісно, приділяючи увагу не тільки професійному розвитку, а й зовнішнім виглядом, який говорить про його життєвої позиції і соціальному статусі. Співбесіда - формальна зустріч, тому охайний або діловий стиль найбільш прийнятний, і може бути критерієм для відбору.
Вплив професії
Перед співбесідою слід провести невелику розвідку. Вивчіть не тільки історію компанії, її успіхи і поточні плани, а й корпоративні традиції, в які входить дрес-код. Постарайтеся виглядати як рядовий співробітник цієї компанії. Тоді роботодавець мимоволі представить кандидата в ролі свого працівника, йому буде простіше асоціювати здобувача в поточній командою.
Зовнішній вигляд кандидата має відповідати напрямку діяльності компанії. Якщо ви йдете на співбесіду в банк, то навряд чи вільна форма одягу викличе розташування з боку роботодавця. У цьому випадку більше підійде спокійний, упевнений і консервативний стиль одягу.
У дизайнерів, журналістів, рекламістів та інших представників творчий професій справа йде інакше. Класичний костюм і тугий краватку буде для них не кращим рішенням. Тут навпаки будуть вітатися вольності в гардеробі, які підкреслять індивідуальність та креативність, властиві і необхідні таким професіям.
Враховуйте, що завжди є ймовірність, що за яскравим і неповторним чином роботодавець не зможе розглядати ваш професіоналізм. Яскраві кольори, надмірний макіяж, різкий запах парфумів, незвичайна зачіска можуть відвернути увагу від інших важливих речей. Подібні обмеження не повинні сприйматися як обмеження свободи. Правила дрес-коду актуальні для будь-яких ділових переговорів і формальних зустрічей, в тому числі і для співбесід.
Звичайно, вибір одягу для співбесіди сильно залежить від смаку шукачів та фінансових можливостей. Хтось віддасть перевагу модний діловий костюм з останньої колекції, хтось стандартний сірий піджак та брюки, а хтось може прийти в улюбленому «дачному» вбранні. І швидше за все жоден з наведених варіантів не дозволить розташувати роботодавця до себе. У багатьох випадках в нашому житті першою справою увагу привертає «обгортка», яка служить відправною точкою формування думки. Тому Сайт рекомендує затриматися біля гардероба і обдумати деталі свого образу.
Правила і виключення
Повна зневага свої стилем - велика помилка. Багато хто вважає, що їх повинні оцінювати такими, які вони є, але часто цього не відбувається. Деякі роботодавці готові взяти на роботу такого кандидата, але це дуже рідкісний випадок, і кандидат в цьому випадку повинен бути справжнім генієм. Решті ж варто враховувати основні закони соціального впливу, це допоможе привернути до себе потенційного роботодавця.
Зовнішній вигляд - це не тільки прояв своєї індивідуальності, але показник поваги людини до себе і до співрозмовника. Це буде означати, що здобувач сприймає себе цілісно, приділяючи увагу не тільки професійному розвитку, а й зовнішнім виглядом, який говорить про його життєвої позиції і соціальному статусі. Співбесіда - формальна зустріч, тому охайний або діловий стиль найбільш прийнятний, і може бути критерієм для відбору.
Вплив професії
Перед співбесідою слід провести невелику розвідку. Вивчіть не тільки історію компанії, її успіхи і поточні плани, а й корпоративні традиції, в які входить дрес-код. Постарайтеся виглядати як рядовий співробітник цієї компанії. Тоді роботодавець мимоволі представить кандидата в ролі свого працівника, йому буде простіше асоціювати здобувача в поточній командою.
Зовнішній вигляд кандидата має відповідати напрямку діяльності компанії. Якщо ви йдете на співбесіду в банк, то навряд чи вільна форма одягу викличе розташування з боку роботодавця. У цьому випадку більше підійде спокійний, упевнений і консервативний стиль одягу.
У дизайнерів, журналістів, рекламістів та інших представників творчий професій справа йде інакше. Класичний костюм і тугий краватку буде для них не кращим рішенням. Тут навпаки будуть вітатися вольності в гардеробі, які підкреслять індивідуальність та креативність, властиві і необхідні таким професіям.
Враховуйте, що завжди є ймовірність, що за яскравим і неповторним чином роботодавець не зможе розглядати ваш професіоналізм. Яскраві кольори, надмірний макіяж, різкий запах парфумів, незвичайна зачіска можуть відвернути увагу від інших важливих речей. Подібні обмеження не повинні сприйматися як обмеження свободи. Правила дрес-коду актуальні для будь-яких ділових переговорів і формальних зустрічей, в тому числі і для співбесід.
No comments:
Post a Comment