Для того, щоб краще справлятися із завданнями, які виникають в процесі роботи, необхідно виробити 5 простих звичок.
Навчитися ним не просто, але вони допоможуть вам зробити вашу повсякденну роботу приємною.
Одна з таких звичок - робити все вчасно. Для початку зробіть все, щоб хоча б 80% своїх завдань ви робили вчасно. Заводите будильники, виставляйте нагадування, робіть все для того, щоб встигнути зробити всі свої справи своєчасно. Перший час буде не просто, але як кажуть «важко в навчанні, легко в бою». Виробивши цю звичку, ви поступово зрозумієте в чому її перевага. Ви не тільки позбудетеся від постійної «роботи на дім», а й знайдете час для себе, подорожей та сім'ї. Також, ця звичка допоможе вам виглядати в очах оточуючих, як людина на якого можна покластися, який викликає довіру і позитивну реакцію.
Для успішної роботи вам також знадобиться звичка «робити перерви». Найчастіше в лікарню потрапляють люди, які дуже багато працюють - трудоголіки. Для того, щоб убезпечити себе від настільки сумної долі, необхідно чергувати види своєї діяльності, а також робити невеликі перерви (15-25 хвилин) кожні 1-2 години. Такі «перерви» допоможуть зберегти психічну стійкість і фізичне здоров'я. Ці перерви необхідно проводити з користю для здоров'я: наприклад активно рухатися, змінювати обстановку, спілкуватися ну або просто виходити і дихати повітрям. У перервах не варто палити і пити каву, так як це принесе ще більше шкоди вашому здоров'ю.
Третьою корисною звичкою є звичка записувати свої ідеї та цілі. Ця звичка допоможе вам завжди пам'ятати і бачити свої цілі, розподіляти їх на найближчий тиждень або місяць. Така звичка покликана організовувати життя людини.
Для того щоб бути успішним, необхідно також делегувати свої завдання. Жодна людина в світі не здатний виконати все сам, так як ні сил ні часу зробити все самостійно немає в жодного сучасної людини. Кількість потоків робочої інформації настільки велике, що охопити їх усі за 12-годинний робочий день просто неможливо. Якщо ви хочете встигати більше, але при цьому робити менше, тоді ви просто зобов'язані делегувати свої завдання іншим людям. Простіше проконтролювати роботу декількох співробітників, ніж самостійно «битися» відразу над десятком завдань.
І ще одне правило. Завжди залишайте «запасний варіант», адже дуже часто все йде не за планом. І в таких випадках просто необхідний «план Б». Якщо такий план відсутній, то ви можете опинитися в ланцюзі повторюваних завдань і потреби «зробити все заново».
Навчитися ним не просто, але вони допоможуть вам зробити вашу повсякденну роботу приємною.
Одна з таких звичок - робити все вчасно. Для початку зробіть все, щоб хоча б 80% своїх завдань ви робили вчасно. Заводите будильники, виставляйте нагадування, робіть все для того, щоб встигнути зробити всі свої справи своєчасно. Перший час буде не просто, але як кажуть «важко в навчанні, легко в бою». Виробивши цю звичку, ви поступово зрозумієте в чому її перевага. Ви не тільки позбудетеся від постійної «роботи на дім», а й знайдете час для себе, подорожей та сім'ї. Також, ця звичка допоможе вам виглядати в очах оточуючих, як людина на якого можна покластися, який викликає довіру і позитивну реакцію.
Для успішної роботи вам також знадобиться звичка «робити перерви». Найчастіше в лікарню потрапляють люди, які дуже багато працюють - трудоголіки. Для того, щоб убезпечити себе від настільки сумної долі, необхідно чергувати види своєї діяльності, а також робити невеликі перерви (15-25 хвилин) кожні 1-2 години. Такі «перерви» допоможуть зберегти психічну стійкість і фізичне здоров'я. Ці перерви необхідно проводити з користю для здоров'я: наприклад активно рухатися, змінювати обстановку, спілкуватися ну або просто виходити і дихати повітрям. У перервах не варто палити і пити каву, так як це принесе ще більше шкоди вашому здоров'ю.
Третьою корисною звичкою є звичка записувати свої ідеї та цілі. Ця звичка допоможе вам завжди пам'ятати і бачити свої цілі, розподіляти їх на найближчий тиждень або місяць. Така звичка покликана організовувати життя людини.
Для того щоб бути успішним, необхідно також делегувати свої завдання. Жодна людина в світі не здатний виконати все сам, так як ні сил ні часу зробити все самостійно немає в жодного сучасної людини. Кількість потоків робочої інформації настільки велике, що охопити їх усі за 12-годинний робочий день просто неможливо. Якщо ви хочете встигати більше, але при цьому робити менше, тоді ви просто зобов'язані делегувати свої завдання іншим людям. Простіше проконтролювати роботу декількох співробітників, ніж самостійно «битися» відразу над десятком завдань.
І ще одне правило. Завжди залишайте «запасний варіант», адже дуже часто все йде не за планом. І в таких випадках просто необхідний «план Б». Якщо такий план відсутній, то ви можете опинитися в ланцюзі повторюваних завдань і потреби «зробити все заново».
No comments:
Post a Comment